Acceptar

Ús de galetes

Aquest lloc utilitza galetes de tercers per poder millorar els nostres serveis a partir de l'anàlisi de la teva navegació. Si continues navegant sense canviar la teva configuració considerarem que acceptes la seva utilització.

Més informació sobre l'ús de les galetes

Desplegar menú

Ajuntament de Castellar del Vallès

Saltar al contingut
 

Activitats extraescolars

Grup de criança setmanal per a famílies (SomTribu)

Grup de Lactància i Criança per a famílies amb infants de 0-3 anys (i més).

Fem trobades setmanals i tallers i xerrades puntuals que anem publicant a les nostres xarxes socials.

Pretenem fer tribu entre famílies, donar-nos suport mutu sobre temes de lactància, criança respectuosa, m(p)aternitat conscient i educació feminista.

També unim esforços per fer demandes socials que posin els infants i les cures al centre, sempre amb clau feminista, on les dones i la maternitat siguin respectades i protegides des de les institucions, i on es visibilitzi i s’acompanyi de manera real la maternitat.

Franja d’edat | De 0 a 3 anys i famílies

Quan es fa? | Curs escolar i estiu

Dies i horaris |

Divendres al matí.

Observacions |

Activitat gratuïta.

Activitats de lleure

Peu de pàgina

Ajuntament de Castellar del Vallès · Passeig Tolrà, 1 | 08211 Castellar del Vallès | Tel. 93 714 40 40