Desplegar menú

Ajuntament de Castellar del Vallès

Saltar al contingut
 

Actualitat

El Servei d'Atenció Ciutadana instal·la una bústia de queixes i suggeriments per recollir les opinions dels usuaris

Dijous 9 d'octubre de 2008
El Servei d'Atenció Ciutadana (SAC) de l'Ajuntament de Castellar del Vallès compta des de principis d'octubre amb una bústia de queixes i suggeriments per recollir les opinions dels seus usuaris. El regidor de l'Àrea Econòmica i de Règim Intern, Óscar Lomas, ha explicat que l'objectiu d'aquesta bústia "és que les persones que utilitzen el SAC puguin expressar les seves propostes o queixes, de manera que això ens permeti millorar el servei". A la mateixa bústia es poden dipositar també unes enquestes de satisfacció dels usuaris, que es podran trobar durant dos mesos al vestíbul de l'Ajuntament, i que responen al mateix objectiu. L'enquesta, que és anònima, "inclou preguntes diverses sobre el Servei d'Atenció Ciutadana, relacionades tant amb el tracte rebut pel ciutadà i el temps d'espera, com amb l'índex de satisfacció de les respostes obtingudes o la idoneïtat de l'horari del SAC", ha apuntat Lomas.
Reduir el text del contingut Ampliar el text del contingut Descarregar en format PDF imprimir

Cercador





Peu de pàgina

Ajuntament de Castellar del Vallès · Passeig Tolrà, 1 | 08211 Castellar del Vallès | Tel. 93 714 40 40