El Servei d'Atenció Ciutadana instal·la una bústia de queixes i suggeriments per recollir les opinions dels usuaris
Dijous 9 d'octubre de 2008
El Servei d'Atenció Ciutadana (SAC) de l'Ajuntament de Castellar del Vallès compta des de principis d'octubre amb una bústia de queixes i suggeriments per recollir les opinions dels seus usuaris. El regidor de l'Àrea Econòmica i de Règim Intern, Óscar Lomas, ha explicat que l'objectiu d'aquesta bústia "és que les persones que utilitzen el SAC puguin expressar les seves propostes o queixes, de manera que això ens permeti millorar el servei". A la mateixa bústia es poden dipositar també unes enquestes de satisfacció dels usuaris, que es podran trobar durant dos mesos al vestíbul de l'Ajuntament, i que responen al mateix objectiu. L'enquesta, que és anònima, "inclou preguntes diverses sobre el Servei d'Atenció Ciutadana, relacionades tant amb el tracte rebut pel ciutadà i el temps d'espera, com amb l'índex de satisfacció de les respostes obtingudes o la idoneïtat de l'horari del SAC", ha apuntat Lomas.