Ajuntament de Castellar del Vallès

Saltar al contingut
Carregant
 

Tràmits municipals

Petició de cita amb l'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor

Àmbit | Consum

L'OMIC és el servei d'atenció a les persones consumidores que ofereix l'Ajuntament de Castellar del Vallès . Aquest servei consta de:

  • Informació i orientació sobre els drets i deures del consumidor.
  • Recepció, gestió de denúncies i reclamacions dels consumidors per realitzar les gestions de mediació o per remetre-les a les entitats o els organismes competents.
  • Coordinació de la formació i educació de les persones consumidores i usuàries de serveis.
Qui ho pot sol·licitar | Qualsevol persona interessada.
Quan es pot sol·licitar | En qualsevol moment demanant visita concertada.
Per telèfon |
Presencial |
Documentació |
  • Per demanar hora: No cal documentació.
  • Per l'entrevista amb l'OMIC: Tota la documentació referent a la reclamació o denúncia que es vol formular (factures, tikets, full de reclamació...).
Termini estimat |

Indeterminat

Cost |

Gratuït

Informació legal | - Llei 26/84 General per a la Defensa de Consumidors i dels Usuaris. - Llei 3/1993, de 5 de març, de l'estatut del Consumidor de Catalunya. - Llei 8/2004 , de 23 de desembre, d'horaris comercials. - Decret 70/2003, de 4 de març, pel qual es regulen els fulls de reclamació/denúncia als establiments comercials i en l'activitat de prestació de serveis.

Més informació

Peu de pàgina

Ajuntament de Castellar del Vallès · Passeig Tolrà, 1 | 08211 Castellar del Vallès | Tel. 93 714 40 40