Acceptar

Ús de galetes

Aquest lloc utilitza galetes de tercers per poder millorar els nostres serveis a partir de l'anàlisi de la teva navegació. Si continues navegant sense canviar la teva configuració considerarem que acceptes la seva utilització.

Més informació sobre l'ús de les galetes

Desplegar menú

Ajuntament de Castellar del Vallès

Saltar al contingut
 

Agenda

Sebastià Soley és el protagonista de "La poma i el piano de cua".
Sebastià Soley és el protagonista de "La poma i el piano de cua".

Divendres 20 de febrer de 2015

Música

"La poma i el piano de cua"

Acte d'obertura del BRAM!

Amb l’assistència del director, Josep Vidal

A continuació, Diàleg musical amb Sebastià Soley

Any: 2014

Durada: 44 min

Localitzacions: Londres, Barcelona, Sant Cugat i Castellar

Gènere: Documental

Producció: Yara vídeo

Director: Josep Vidal

Guió: Sebastià Soley i Josep Vidal · Locució: Joan Sellent i Sebastià Soley · Assessors de producció: Carles Barba, Josep Obradors i Pere Joan Ventura · Assessor informàtic: Josep Martínez · Ajudants de producció: Salvador Juliana, Ramon Mas, Ferran Peñalver, Sebastià Soley i Manel Varela · Càmera: Josep Vidal · Música original: Sebastià Soley · Edició: Josep Vidal

(VOC)

El músic castellarenc Sebastià Soley presenta una etapa de la seva vida que comença quan als anys 90 decideix anar a viure noves experiències a l’estranger. A Londres, viurà força temps en la indigència, però gràcies a la gana i al seu enginy arribarà a ser un músic autodidacte que farà de pianista a grans hotels.

La història és plena d’anècdotes i experiències explicades amb sentit de l'humor pel propi protagonista i també per alguns amics que van conviure amb ell a Londres. La música que acompanya la història ha estat composta pel mateix Soley i editada en un disc publicat el 2013.

El director

Josep Vidal és un cineasta castellarenc que ha realitzat diversos documentals sobre temes locals. Enguany participarà al BRAM! per quarta ocasió: l’any 2012 va projectar el tràiler del documental Can Tolrà, 140 anys de la nostra història; el 2013 va presentar Vinyes, barraques i barraquers, un homenatge als integrants del Centre Excursionista de Castellar que reconstrueixen barraques de vinya; i, el 2014, Birmània, pagodes, monjos i generals, un retrat de la Birmània actual.

Horari | 20:30

Preu | Gratuït

Destinataris | Públic general

Organitza | Comissió BRAM!

Programa | BRAM! Mostra de Cinema. Edició 2015 i bRAM! Musical

Reduir el text del contingut Ampliar el text del contingut Descarregar en format PDF imprimir

Cercador















Peu de pàgina

Ajuntament de Castellar del Vallès · Passeig Tolrà, 1 | 08211 Castellar del Vallès | Tel. 93 714 40 40