T’avorreixes a l’estiu? A Castellar no cal! La Fàbrica t’ha preparat un munt de propostes perquè et moguis, riguis i et passis el juliol com mai!
Adreçat a: Joves de 12 a 29 anys
Algunes dins l'equipament de La Fàbrica però també sortides fora del municipi, jocs de taula, concert, esport i tallers.
Torneig de futbol infantil i cadet (9 i 23 de juliol, de 18.30 a 21.30 h): forma un equip de màxim 10 persones i participa. El primer dia es farà la fase de classificació i el segon dia les eliminatòries fins a trobar l’equip campió. Inscripcions presencials les tardes de juny a La Fàbrica.
Street Ball amb Bàsquet Pinya Castellar i La Fàbrica (2 i 16 de juliol, de 19 a 21 h): partits 3x3, 5x5, concursos de tir i jocs. No cal inscripció, només venir i gaudir.
Sortides culturals i de coneixement: cada setmana visitarem espais com CosmoCaixa, Teatre Kursaal de Manresa i Zoo de Barcelona. El trasllat es fa en transport públic o autocar segons la sortida. L’únic cost serà l’entrada al recinte. Places ja tancades.
Micro obert (24 de juliol): de 19 h a 21 h, vine a cantar, recitar o fer monòlegs, o simplement gaudir del talent local. Berenar per a totes les persones participants. Cal apuntar-se al formulari www.castellarvalles.cat/microobertlafabrica.
Escape City: “El retaule robat” es farà els dies 4 i 18 de juliol a les 18 h. Es juga en grups de 5 a 10 persones. Cal inscripció prèvia al formulari www.castellarvalles.cat/inscripcionsescapecity. Al final del recorregut hi haurà una festa privada amb sopar i música per als participants. Places limitades.
Festa a la piscina del Sige: els dies 11 i 25 de juliol de 19 h a 21 h. Música, activitats com autodefensa i aquacross, i molta diversió. Cal agafar entrada prèvia, places limitades i es repartiran les tardes de juny a La Fàbrica.
Franja d’edat | 12 a 16 anys i més de 16 anys
Quan es fa? | Estiu
Dies i horaris |
Durant el mes de juliol.
Tens tota la informació sobre els horaris específics de cada activitat a l'Instagram de La Fàbrica, a l'apartat "Estiu" de les nostres històries destacades.
Observacions |
- Les activitats són obertes i gratuïtes. Només cal pagar les sortides dels dimarts i els dijous.
- Totes les altres activitats són gratuïtes fins a completar aforament.
Inscripcions:
Més informació: a l'Instagram @lafabrica_castellar