Desplegar menú

Ajuntament de Castellar del Vallès

Saltar al contingut
 

Activitats extraescolars

GÄUDIKA & Casamada scouts (ALLEN, Associació de lleure i educació per la natura)

Casal per infants i adolescents de 3 a 16 anys

GÄUDIKA & Casamada Scouts és un campus de vacances que va un pas més enllà. Per a infants de 3 a 16 anys, on deixen enrere rutines i horaris rígids per viure unes vacances reals, plenes d’emoció i llibertat.
Un espai per descobrir, gaudir i connectar amb la natura de Castellar del Vallès, amb una proposta única en l’àmbit del lleure i l’oci educatiu. Apostem per la innovació amb activitats pròpies i molt treballades: Cluedo en viu, escape rooms, gimcanes espectaculars i experiències que no trobaran enlloc més. Cada dia és diferent, amb escenaris nous i dinàmiques que sorprenen.
És un campus vivencial: una manera d’entendre el lleure on els infants experimenten, decideixen, cooperen i viuen cada activitat des de dins. Amb una planificació molt cuidada i un estil propi, barregem esport, aventura i imaginació per crear experiències que deixen empremta.

Objectius generals:

  • Afavorir el desenvolupament integral de l’infant
  • Fomentar l’autonomia, la responsabilitat i la participació activa
  • Promoure la convivència i els valors
  • Garantir una experiència lúdica, motivadora i de qualitat
  • Fomentar l’aprenentatge vivencial i significatiu
  • Afavorir el vincle amb l’entorn i la natura

Franja d’edat | De 3 a 6 anys, de 6 a 12 anys i 12 a 16 anys

Quan es fa? | Estiu

Dies i horaris |

De dilluns a divendres

Dates: del 22 de juny al 31 de juliol i del 31 d'agost al 4 de setembre.

Acollida matí de 7.30 a 9.00 h

Casal de 9.00 a 13.00 h

Menjador: de 13.00 a 15.00 h

Tarda: de 15.00 a 17.00 h

Observacions |

Més informació i inscripcions:

Inscripcions a aquest enllaç

 

Activitats de lleure

Informació relacionada

Peu de pàgina

Ajuntament de Castellar del Vallès · Passeig Tolrà, 1 | 08211 Castellar del Vallès | Tel. 93 714 40 40