Desplegar menú

• Desnivell: 500 m
  • Nivell tècnic: alt
  • Nivell físic: alt
  • Sentit: contrari a les agulles del rellotge (es pot fer en els dos sentits)

Itinerari a peu: Antic aparcament de Les Arenes, carena de L’Illa, coll Llarg, peu de la Castellassa, font de les Mosques, coll de Grua, coll de la Rocassa, Sot del Sabater, El Sabater Vell, L’Illa, antic aparcament de Les Arenes.

Observacions: fins al coll de Grua tot el camí és corriol. A partir d’aquest punt la baixada alterna pista amb corriol. Al coll de la Rocassa hi ha l’alternativa de seguir la pista fins al Sabater Vell o bé d’agafar un corriol que surt recte d’un gir de la pista de gairebé 180 graus a l’esquerra. El corriol va recte, en una baixada pronunciada i algunes pedres, que surt a la part baixa de la mateixa pista. Cal tenir cura en cas de pluja, hi ha molt tram de pedra.

Recomanat per:

• Anar-hi amb la família
  • Les vistes
  • Gaudir del silenci

Reduir el text del contingut Ampliar el text del contingut Descarregar en format PDF imprimir

Peu de pàgina

Ajuntament de Castellar del Vallès · Passeig Tolrà, 1 | 08211 Castellar del Vallès | Tel. 93 714 40 40