Acceptar

Ús de galetes

Aquest lloc utilitza galetes de tercers per poder millorar els nostres serveis a partir de l'anàlisi de la teva navegació. Si continues navegant sense canviar la teva configuració considerarem que acceptes la seva utilització.

Més informació sobre l'ús de les galetes

Desplegar menú

Ajuntament de Castellar del Vallès

Saltar al contingut
 

Continguts

Informe mensual COVID-19

Informe mensual de la gestió de l’acció municipal de l’Ajuntament davant la crisi del COVID-19

L’Ajuntament de Castellar del Vallès ha adoptat un pla de mesures municipals per pal·liar els efectes de la crisi sanitària de la COVID-19. L’objectiu ha estat gestionar de manera eficient l’adaptació a l’estat d’alarma, per tal de garantir els serveis bàsics a la ciutadania del municipi i acompanyar-la durant el confinament.

Aquestes accions, que han suposat la transformació del funcionament de l’administració en tan sols un mes. S’han prioritzat temes com l'atenció ciutadana no presencial, el suport a persones en situació de vulnerabilitat, les accions de voluntariat, els suport a residències, neteja intensiva de carrers...

Tots aquests aspectes i d'altres s’han recollit en un informe mensual que detalla les mesures adoptades en els àmbits següents:

  • Econòmia i serveis generals
  • Atenció social
  • Espai públic i seguretat ciutadana
  • Comunicació

 

 

Reduir el text del contingut Ampliar el text del contingut Descarregar en format PDF imprimir

Peu de pàgina

Ajuntament de Castellar del Vallès · Passeig Tolrà, 1 | 08211 Castellar del Vallès | Tel. 93 714 40 40