Desplegar menú

Ajuntament de Castellar del Vallès

Saltar al contingut
 

Pressupostos participatius

Pressupostos Participatius 2026 - Proposta A1. Millora del carrer de Canyelles
Pressupostos Participatius 2026 - Proposta A1. Millora del carrer de Canyelles

A1. Millora del carrer de Canyelles

Proposant:

Associació de Veïns de la Mitja Galta

Descripció de la proposta:

Es proposa adequar el tram del carrer de Canyelles que dona accés als horts i al camí de Canyelles mitjançant diverses actuacions de millora, com ara la instal·lació d'enllumenat públic, la reparació de la barana de protecció, la consolidació del mur on sigui necessari, el desbrossament de la vegetació, la millora dels paviments i del drenatge, l'adequació de l'accés amb graons i barana i la instal·lació de punts de recollida de residus.

Justificació de la proposta:

L'actuació permetria millorar la seguretat i l'accessibilitat d'un itinerari molt utilitzat per accedir als horts, al camí de Canyelles, al Puig de la Creu i a altres rutes de l'entorn natural. També reduiria el risc de caigudes, especialment en episodis de pluja, i facilitaria un accés més còmode i segur per a tota la ciutadania.

Destinataris:

Conjunt de la ciutadania, especialment les persones que utilitzen aquest itinerari per passejar, practicar esport o accedir als horts i a l'entorn natural.


Pressupost:

50.000 €

Reduir el text del contingut Ampliar el text del contingut Descarregar en format PDF imprimir

Peu de pàgina

Ajuntament de Castellar del Vallès · Passeig Tolrà, 1 | 08211 Castellar del Vallès | Tel. 93 714 40 40