Els treballs de renovació de la coberta de la piscina interior del Complex Esportiu de Puigverd avancen a bon ritme i dins els terminis previstos. Aquesta actuació millorarà l'eficiència energètica de la instal·lació i proporcionarà més confort als usuaris. Actualment, s'està completant la fase final de tancament de la nova coberta.
L’alcaldessa, Yolanda Rivera, i el tinent d’alcaldessa, Pepe Leiva, van dur a terme dilluns passat, a la mateixa seu del complex, una reunió de seguiment amb tècnics municipals, responsables de l’empresa concessionària SIGE 2005 SL i de l’empresa adjudicatària de les obres, Artífex Infraestructuras SLU.
En les darreres setmanes, s'han instal·lat vuit bigues de fusta de 27 metres de llargada, amb els seus corresponents pilars i 240 corretges. Sobre aquesta estructura ja s'està col·locant un primer sostre de fusta premsada, que servirà de base per a l'aïllament tèrmic, una cambra d’aire i, finalment, la coberta metàl·lica.
Aquesta renovació permetrà optimitzar la climatització de la piscina, millorant l'absorció acústica i reduint la condensació de l’aire. A més, es renovaran els tancaments exteriors, es renovarà el sistema de deshumectació i climatització de la piscina i es modernitzarà la il·luminació, incorporant més llum natural per millorar la visibilitat i reduir el consum energètic.
Si es compleix el calendari previst, la piscina interior tornarà a estar operativa el juny de 2025. En paral·lel, l’empresa concessionària Sige 2005 SL posarà a punt en el mateix termini les dues sales d’activitats dirigides (la sala Puig de la Creu i la sala Juan Aguilar). Posteriorment té previst realitzar una rehabilitació integral de la Sala Vallès i realitzar accions de millora a les sales La Mola i Clasquerí.