Ajuntament de Castellar del Vallès

Saltar al contingut
Carregant
 

Actualitat

Entrada d'El Mirador

L’Ajuntament compta amb un servei d’atenció personalitzada per a les reclamacions per les clàusules abusives dels bancs

Dimecres 19 de juliol

L’Ajuntament de Castellar del Vallès compta des d’aquesta setmana amb un servei d’assessorament personalitzat i gratuït en les reclamacions dels consumidors per les clàusules abusives dels bancs. El servei es pot oferir a partir del conveni signat entre la Diputació de Barcelona i l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona que s’ha estès a la resta de col·legis professionals de la demarcació.

En aquest sentit, a Castellar seran professionals del Col·legi d’Advocats de Sabadell qui es desplaçaran a les dependències municipals (en concret a l’Oficina Municipal d’Atenció al Consumidor, situada a El Mirador) per tal d’assessorar la ciutadania en aquestes matèries, prèvia visita concertada.

A la vila, les visites es podran concertar els dimarts al matí (de 9 a 12.30 h) i també el darrer dimecres de cada mes a la tarda (de 15.30 a 19 h), fins al mes de desembre i exceptuant el mes d’agost. Per fer-ho, caldrà apropar-se presencialment al Servei d’Atenció Ciutadana d’El Mirador, o bé trucar al telèfon 93 714 40 40.

Aquest nou servei pretén donar resposta a les consultes dels consumidors en relació a les clàusules abusives en préstecs i crèdits hipotecaris, així com també en relació a la justícia gratuïta si decideixen acudir a la via judicial, mitjançant l’atenció individualitzada dels professionals de l’atenció jurídica.

  • Envia
  • Comparteix
Reduir el text del contingut Ampliar el text del contingut Descarregar en format PDF imprimir

Cercador








Peu de pàgina

Ajuntament de Castellar del Vallès · Passeig Tolrà, 1 | 08211 Castellar del Vallès | Tel. 93 714 40 40