Acceptar

Ús de galetes

Aquest lloc utilitza galetes de tercers per poder millorar els nostres serveis a partir de l'anàlisi de la teva navegació. Si continues navegant sense canviar la teva configuració considerarem que acceptes la seva utilització.

Més informació sobre l'ús de les galetes

Desplegar menú

Ajuntament de Castellar del Vallès

Saltar al contingut
 

Actualitat

L'alcalde, Ignasi Giménez, i el regidor de Manteniment, Pepe Leiva, juntament amb els 10 treballadors del pla d'ocupació.
L'alcalde, Ignasi Giménez, i el regidor de Manteniment, Pepe Leiva, juntament amb els 10 treballadors del pla d'ocupació.

10 persones en situació d’atur s’incorporen a la Regidoria de Manteniment per un període de sis mesos

Dilluns 25 de juliol de 2016

La contractació s’ha dut a terme a través del Programa complementari de foment de l’ocupació i de suport a la integració social de la Diputació de Barcelona

10 persones es van incorporar el passat dimecres 20 de juliol, a la plantilla de l’Ajuntament de Castellar del Vallès a través d’unes subvencions atorgades per la Diputació de Barcelona dins del “Programa complementari de foment de l’ocupació i de suport a la integració social”.

Els treballadors s’incorporaran a la Regidoria de Manteniment i desenvoluparan les funcions següents: 2 oficials de 1a especialitat jardineria, 2 oficials de 1a especialitat paleta, 1 oficial de 1a especialitat pintura, 2 peons de brigada de jardineria, 2 peons de brigada de paleta i 1 peó de brigada de pintura. Tots ells tenen un contracte de sis mesos, a jornada sencera, que finalitzarà el proper mes de gener de 2017.

Per poder accedir a aquests llocs de treball, entre d’altres requisits, calia que les persones sol·licitants estiguessin en situació d’atur i inscrites al Servei Local d’Ocupació i al Servei d’Ocupació de Catalunya, i no trobar-se donades d’alta en cap dels règims de la Seguretat Social.

Dins aquesta mateixa convocatòria, l’Ajuntament ja va incorporar el passat 11 de juliol quatre persones més: tres treballen com a auxiliars administratives, al departament d’Habitatge dins de la Regidoria de Salut, Serveis Socials i Habitatge, a la Regidoria de Manteniment i a l’Escola Municipal d’Adults. La quarta ocupa un lloc d’administrativa a Serveis Socials. Totes elles també tenen un contracte de sis mesos, a jornada sencera, que finalitzarà el proper mes de gener de 2017.

Val a dir que també, en el marc del mateix programa, l’Ajuntament està duent a terme aquests dies el procés de selecció d’un lloc de treball de tècnic/a mitjà/na de prospecció d’empreses. 

Reduir el text del contingut Ampliar el text del contingut Descarregar en format PDF imprimir

Cercador





Peu de pàgina

Ajuntament de Castellar del Vallès · Passeig Tolrà, 1 | 08211 Castellar del Vallès | Tel. 93 714 40 40