El Centre de Serveis per a Empreses ha organitzat avui dimarts, 23 de març, un seminari tècnic que sota el títol “Màrqueting de Guerrilla” s’ha adreçat a petites i mitjanes empreses, treballadors autònoms i emprenedors. Un total de 31 persones han assistit a la sessió impartida pel consultor Josep Pey, de System Institut, que ha tingut per objectiu mostrar tècniques de màrqueting que requereixin d’una mínima inversió i que es fonamentin en l’ús exhaustiu de les idees.
Segons Pey, les empreses han de fer “un esforç per canviar la mentalitat davant la situació d’esgotament de l’actual model econòmic, basat en el creixement”. I ha afegit que les empreses que resistiran a aquesta “crisi del sistema” seran les que siguin capaces “d’adaptar-se als canvis estructurals que es produeixen aproximadament cada 250 anys”. El ponent ha afirmat que “les empreses han de canviar l’enfocament i pensar com oferir coses diferents” especialment en una situació en què el consum s’ha tornat “intel·ligent”.
El regidor de Promoció Econòmica i Ocupació, Joan Creus, ha estat l’encarregat d’obrir el seminari. En aquest sentit ha afirmat que, “en el context econòmic actual, cal oferir receptes a la petita i mitjana empresa que permetin que els canvis es notin molt a curt termini”. Creus ha remarcat que la Regidoria de Promoció Econòmica continuarà oferint durant aquest proper trimestre noves sessions formatives adreçades a les empreses, amb el tractament de temes com ara la morositat, la formació bonificada o la generació de beneficis en les PIME.