Desplegar menú

Ajuntament de Castellar del Vallès

Saltar al contingut
 

Actualitat

Ja es poden formalitzar les inscripcions per al Ral·li Fotogràfic i per a la Cursa Popular de Festa Major

Dijous 16 d'agost de 2007
Queden tres setmanes per a l'inici de la Festa Major de Castellar del Vallès i actualment ja estan obertes les inscripcions per als diferents concursos i proves que hi haurà. El Ral·li Fotogràfic Vila de Castellar arriba enguany a la 12a edició. Per participar-hi, cal inscriure's prèviament fins a les 20 hores del 7 de setembre a les botigues Fotos Sistema, Tenda de Fotos, Fotos Vila i Visual. Els drets d'inscripció són de 10 euros per persona i categoria, que es retornaran a l'hora de la selecció de les fotografies a presentar a concurs sempre i quan les fotografies que s'hagin realitzat tinguin com a tema la Festa Major. A l'hora de formalitzar la inscripció, caldrà indicar en quina categoria es fa: rodet clàssic o digital –o totes dues modalitats-. El Ral·li Fotogràfic comença divendres 7 de setembre a les 20 h i finalitza dimarts 11 de setembre i és obert a tothom qui vulgui, sense limitació d'edat. Els rodets i suports digitals s'han de portar al punt d'inscripció per al seu revelat el 12 de setembre. Els dies 17, 18 i 19 de setembre cada participant pot recollir les fotos fetes i escollir-ne les cinc que vol presentar a concurs. La selecció es fa en el punt d'inscripció. Les fotografies seleccionades han de ser de cinc actes diferents del programa de Festa Major. Els participants en la categoria digital hauran de lliurar el suport digital només amb les cinc fotografies que volen presentar a concurs. L'organització recollirà les fotografies dels punts d'inscripció el 24 de setembre. El jurat concedirà tres premis a cada categoria. Cada premi atorgat es donarà pel conjunt de tres fotografies de les cinc que s'hagin presentat a concurs. Els premis establerts per a cada categoria són: primer premi, 330 euros; segon premi, 240 euros i tercer premi, 120 euros. Els premis es lliuraran el 29 de setembre a la Sala Blava de l'Espai Tolrà. Gent voluntària per a la cursa i patinada popular Com cada any, l'Ajuntament i el Club Atlètic Castellar organitza la Cursa Popular, que enguany arriba a la 25ª edició. El consistori juntament amb el Hoquei Club Castellar organitzen també la Patinada Popular, de la qual se celebra enguany la setena edició. Tots dos actes tindran lloc el 8 de setembre a la tarda. La Cursa Popular és oberta a tothom i es realitzaran tres curses: la dels petits –per infants nascuts entre 1998 i posteriors-; la dels mitjans per aquells infants nascuts entre 1994 i 1997 i la dels grans per participants nascuts l'any 1993 i anteriors. Les inscripcions són gratuïtes i es realitzaran a les pistes d'atletisme de l'1 al 7 de setembre de 19 a 21 hores o a través de cacastellar@yahoo.es o al web www.clubatleticcastellar.org. Per a la patinada popular, només cal omplir la butlleta que lliurarà l'organització el mateix dia de l'activitat a partir de les 18:30 hores a la plaça Catalunya. D'altra banda, es necessiten voluntaris i voluntàries que vulguin col·laborar en l'organització d'aquestes dues activitats. Falta molt voluntariat per cobrir els diferents punts del circuit urbà pels quan transcorren les curses atlètiques i la patinada. Per a formar part d'aquest cos de voluntaris, cal adreçar-se del 3 al 7 de setembre al Punt d'Informació de 17 a 20 hores i a la regidoria d'esports per telèfon –93/747.20.03 o 659.59.16.25-, per fax –93/747.20.08- o al correu electrònic esports@castellarvalles.cat. Per a més informació sobre les bases, podeu clicar aquí.
Reduir el text del contingut Ampliar el text del contingut Descarregar en format PDF imprimir

Cercador





Peu de pàgina

Ajuntament de Castellar del Vallès · Passeig Tolrà, 1 | 08211 Castellar del Vallès | Tel. 93 714 40 40