L’Oficina Local d’Habitatge de Castellar del Vallès ofereix suport en la tramitació de diverses convocatòries de prestacions que la Generalitat de Catalunya manté obertes per afrontar situacions d’emergència en l’àmbit de l’habitatge.
La finalitat d’aquestes prestacions és doble: d’una banda, possibilitar la permanència a l’habitatge de la persona sol·licitant i de la seva unitat de convivència i, de l’altra, l’accés a un nou habitatge en cas de pèrdua de l’habitatge habitual.
Així, els ajuts que s’ofereixen són els següents: per al pagament del deute de rendes de lloguer, per al pagament del deute de rendes de lloguer derivat de l’impacte econòmic i social de la COVID-19, per al pagament del deute de quotes d’amortització hipotecària, i per atendre situacions de pèrdua de l’habitatge.
Aquests tràmits, convocats per la Generalitat, es poden sol·licitar en qualsevol moment, presencialment al Servei d’Atenció Ciutadana (El Mirador), sempre demanant cita prèvia a http://www.castellarvalles.cat/citapreviasac.
D’altra banda, la ciutadania pot fer consultes sobre com s’han de formalitzar les sol·licituds a l’Oficina Local d’Habitatge, trucant al telèfon 937144040 o enviant un correu electrònic a habitatge@castellarvalles.cat.
Tota la informació relacionada amb aquests tràmits es pot consultar a www.castellarvalles.cat/ajutshabitatgegencat.