Desplegar menú

Ajuntament de Castellar del Vallès

Saltar al contingut
 

Actualitat

Entrada d'El Mirador

L’Ajuntament compta amb un servei d’atenció personalitzada per a les reclamacions per les clàusules abusives dels bancs

Dimecres 19 de juliol de 2017

L’Ajuntament de Castellar del Vallès compta des d’aquesta setmana amb un servei d’assessorament personalitzat i gratuït en les reclamacions dels consumidors per les clàusules abusives dels bancs. El servei es pot oferir a partir del conveni signat entre la Diputació de Barcelona i l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona que s’ha estès a la resta de col·legis professionals de la demarcació.

En aquest sentit, a Castellar seran professionals del Col·legi d’Advocats de Sabadell qui es desplaçaran a les dependències municipals (en concret a l’Oficina Municipal d’Atenció al Consumidor, situada a El Mirador) per tal d’assessorar la ciutadania en aquestes matèries, prèvia visita concertada.

A la vila, les visites es podran concertar els dimarts al matí (de 9 a 12.30 h) i també el darrer dimecres de cada mes a la tarda (de 15.30 a 19 h), fins al mes de desembre i exceptuant el mes d’agost. Per fer-ho, caldrà apropar-se presencialment al Servei d’Atenció Ciutadana d’El Mirador, o bé trucar al telèfon 93 714 40 40.

Aquest nou servei pretén donar resposta a les consultes dels consumidors en relació a les clàusules abusives en préstecs i crèdits hipotecaris, així com també en relació a la justícia gratuïta si decideixen acudir a la via judicial, mitjançant l’atenció individualitzada dels professionals de l’atenció jurídica.

Reduir el text del contingut Ampliar el text del contingut Descarregar en format PDF imprimir

Cercador





Peu de pàgina

Ajuntament de Castellar del Vallès · Passeig Tolrà, 1 | 08211 Castellar del Vallès | Tel. 93 714 40 40