Un total de 897.065 usuaris van utilitzar durant el 2014 les línies de transport públic de l’empresa Sarbus que circulen per Castellar del Vallès. Aquesta xifra suposa un increment del 5,58% en el nombre de viatgers respecte l’any 2013.
Com és habitual, la línia C1, que uneix Castellar i Sabadell, és la que va registrar més usuaris, amb molta diferència respecte la resta de línies. Concretament, van ser 773.118 els viatges que es van fer amb aquesta línia, un 5,77% més que el 2013.
Per nombre d’usuaris, a continuació se situa la línia C3, que uneix Sabadell, Castellar i Sant Llorenç Savall, amb un total de 59.544 viatgers, 1.098 més que l’any anterior, el que suposa un increment de l’1,88% També ha augmentat el nombre d’usuaris de la línia C4, que cobreix el trajecte entre el nucli urbà, El Balcó de Sant Llorenç i Sant Feliu del Racó. En aquest cas, l’increment ha estat del 15,43% respecte el 2013, que es tradueix en 4.151 usuaris més (de 26.097 a 31.058). Pel que fa a la línia interurbana nocturna N65, que uneix Barcelona i Castellar, va assolir 33.345 passatgers. En aquest cas, aquest nombre suposa que pràcticament hi va haver els mateixos usuaris que l’any anterior (33.353 el 2013).
Comptabilitzant totes les línies, el transport públic de Castellar del Vallès va registrar l’any 2014 una mitjana de 74.755 viatgers mensuals, 3.952 més que el 2013.
Més de 3.800 usuaris del servei de transport a la demanda en taxi a Can Font i Ca n’Avellaneda
D’altra banda, el servei de transport a la demanda en taxi a Can Font i Ca n’Avellaneda (TAD) va registrar l’any passat un total de 3.823 usuaris, el que suposa una mitjana de 319 passatgers al mes. Els taxistes de la vila, que són qui presten el servei, van portar l’any passat una mitjana de 2,33 persones per viatge.
Respecte l’any anterior, el número d’usuaris d’aquest servei ha disminuït en un 5,3%. Cal recordar que el servei de transport a la demanda en taxi a Can Font i Ca n’Avellaneda es va posar en marxa l’any 2013 en substitució de la línia de transport públic C6, que cobria el trajecte entre aquestes urbanitzacions i el nucli urbà de Castellar.