Desplegar menú

Ajuntament de Castellar del Vallès

Saltar al contingut
 

Actualitat

L'Ajuntament de Castellar facilita la validació del certificat digital per fer la declaració de la renda a través d'Internet

Dimarts 16 de maig de 2006
Coincidint amb l'inici de la campanya de la renda, els castellarencs disposen d'una eina per tramitar telemàticament la seva declaració de la renda. Prèviament, han d'obtenir el certificat d'identitat digital idCAT, que emet l'Agència Catalana de Certificació, accedint a la pàgina web www.idcat.net i omplir una sol·licitud. Després, la identitat digital es pot validar presencialment acudint al Servei d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament de Castellar, que és entitat de registre col·laboradora. Amb el certificat d'idCAT també es pot accedir a la informació tributària disponible a l'Agència Tributària (www.aeat.es) amb les corresponents garanties jurídiques i tècniques d'integritat i confidencialitat exigides. Fins a la data, s'han emès des de Castellar un total de 116 certificats digitals d'idCAT. Amb aquesta identitat digital, es garanteix la integritat de les dades trameses i la confidencialitat del tràmit davant de les administracions. A més de la declaració de la renda, amb el certificat d'idCAT, a través del web municipal www.castellarvalles.cat es poden realitzar tràmits i gestions que necessiten autenticació, com per exemple una instància i consultar l'estat de les sol·licituds, a més de poder operar amb diferents administracions i fer-lo servir per a d'altres operacions com ara signar correus i documents electrònics.
Reduir el text del contingut Ampliar el text del contingut Descarregar en format PDF imprimir

Cercador





Peu de pàgina

Ajuntament de Castellar del Vallès · Passeig Tolrà, 1 | 08211 Castellar del Vallès | Tel. 93 714 40 40