L'Ajuntament posa en marxa dos nous tràmits relacionats amb el manteniment de la via pública
Dimecres 12 d'abril de 2006
Dos nous tràmits, relacionats amb el manteniment de la via pública, s'han posat en marxa a través del web municipal www.castellarvalles.org. Ambdós són gratuïts, i serveixen per alertar a la Regidoria de Via Pública sobre els diversos desperfectes que la ciutadania observi a la vila. Un dels dos tràmits es refereix a les pintades ofensives que es puguin detectar sobre façanes, parets o mobiliari urbà, siguin de caire feixista, xenòfob, racista o que continguin insults. Amb aquest tràmit, es sol·licita als serveis de via pública la neteja d'aquest tipus de pintades, que s'efectuarà, en funció de les disponibilitats tècniques, en el màxim termini d'una setmana des de la recepció de la sol·licjtud. En cas que la pintada s'hagi fet sobre una propietat privada, la Regidoria de Via Pública demanarà prèviament l'autorització per escrit al titular de l'edifici. També es pot comunicar a l'Ajuntament qualsevol incidència o desperfecte que afecti el mobiliari urbà. Els serveis de Via Pública procediran a la reparació o substitució de qualsevol banc, paperera, joc infantil, senyal, jardinera, font, pilona, etc. sobre els quals es detecti alguna anomalia. César Galván, regidor de Via Pública, ha explicat que s'han creat aquests tràmits específics "continuant amb la línia de col·laboració ciutadana que fa temps que seguim. Considerem que els veïns ens poden ajudar a detectar aquestes anomalies amb més rapidesa". Els dos nous tràmits es poden realitzar per internet, omplint uns formularis específics, però també per telèfon, trucant a la Regidoria de Via Pública (937159635) o al Servei d'Atenció Ciutadana (937144040), i presencialment, al Servei d'Atenció Ciutadana (passeig Tolrà, 1, de dilluns a dijous de 9 a 18 hores i divendres de 9 a 15 hores).