Adreça | Pl. d'El Mirador, s/n
Tel | 93 714 40 40
a/e | omic@castellarvalles.cat
Horari |
El servei s'ofereix amb cita prèvia.
Titularitat | Públic
L'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor presta els següents serveis:
- Informació i orientació sobre els drets i deures del consumidors
- Tramitació de reclamacions i/o denúncies dels consumidors, per tal de realitzar gestions de mediació o per remetre-les a les entitats o els organismes competents.
- Realització d'accions de formació, educació i informació en matèria de consum
Funcionament
El servei es presta mitjançant el sistema de visita concertada (veure tràmit de sol·licitud), mitjançant els següents canals:
- Presencialment: al Servei d’Atenció Ciutadana
- Telefònicament: trucant al 93 714 40 40, en horari d’obertura del Servei d’Atenció Ciutadana
També es presta un servei de consultes a través de correu electrònic omic@castellarvalles.cat
Consultes i reclamacions més habituals
- Telefonia (serveis d’internet i trucades)
- Habitatge (lloguer, compra, construcció...)
- Comerç (especialment, vendes especials a distancia, a domicili...)
- Prestació de serveis professionals, instal·ladors, reparacions de la llar en general, i d´assistències tècniques específiques.
- Subministres especials (gas butà…)
- Correus
- Assegurances