Acceptar

Ús de galetes

Aquest lloc utilitza galetes de tercers per poder millorar els nostres serveis a partir de l'anàlisi de la teva navegació. Si continues navegant sense canviar la teva configuració considerarem que acceptes la seva utilització.

Més informació sobre l'ús de les galetes

Desplegar menú

Ajuntament de Castellar del Vallès

Saltar al contingut
 

Agenda

Calendari preinscripció i matriculació curs 2025-2026 de l'Escola Municipal de Música Torre Balada

Del 5 de maig a l'11 de juny

Només per a alumnat nou. Calendari:

PREINSCRIPCIÓ:

  • Del 5 al 16 de maig es farà la preinscripció per aquelles persones que sol·licitin entrar a l’Escola. Es podrà fer presencial a l’escola de música en horari de 15.30 a 20 h o de forma telemàtica, enviant tota la documentació a escolamusica@castellarvalles.cat.
  • A partir del dia 21 de maig  podreu consultar la llista provisional de les sol·licituds presentades.
  • Els dies 26 i 27 de maig s’obrirà el període de reclamacions mitjançant instància duplicada a l’Escola.
  • A partir del dia 29 de maig podreu consultar la llista definitiva d’alumnes admesos, a l’Escola.

MATRICULACIÓ:

  • La matriculació es formalitzarà del 3 a l'11 de juny, ambdós inclosos,  a l'Escola de música en horari de 15.30 a 20.00 hores o de forma telemàtica, enviant tota la documentació a escolamusica@castellarvalles.cat.
  • Encara que s’hagi sortit a la llista d’alumnes admesos, igualment s’ha de formalitzar la matrícula els dies i horari que hi ha al punt anterior per no perdre la plaça.
  • Per a la matriculació caldrà presentar els documents següents: fotocòpia del carnet de família nombrosa, fotocòpia del carnet de vacunes, fotocòpia del DNI dels pares o de l'alumne/a, núm. de compte corrent, fotocòpia del llibre de família.
  • L’opció d’horaris de Llenguatge Musical es concretarà en el procés de matriculació a l'Escola de Música.
  • Els horaris d’instrument es concretaran en una reunió que es convocarà la primera setmana del mes de juliol amb el professorat de cada especialitat instrumental.
  • Suposant que havent acabat tot el procés de matriculació quedessin places vacants, s'iniciarà un procés per tal de cobrir-les a la mateixa escola.

Reduir el text del contingut Ampliar el text del contingut Descarregar en format PDF imprimir

Peu de pàgina

Ajuntament de Castellar del Vallès · Passeig Tolrà, 1 | 08211 Castellar del Vallès | Tel. 93 714 40 40