Desplegar menú

Ajuntament de Castellar del Vallès

Saltar al contingut
 

Actualitat

Les persones seleccionades començaran a treballar per a l'Ajuntament el mes de juliol.
Les persones seleccionades començaran a treballar per a l'Ajuntament el mes de juliol.

L’Ajuntament selecciona personal per cobrir quinze llocs de treball de brigada i administració de sis mesos de durada

Dimecres 8 juny de 2016

Les persones que compleixin els requisits regulats a les bases dels procediments poden presentar la seva sol·licitud fins al 13 de juny

L’Ajuntament de Castellar del Vallès ha obert fins al 13 de juny dos processos de selecció de personal per cobrir un total de quinze llocs de treball dels àmbits de brigada i administració, d’acord amb unes subvencions atorgades per la Diputació de Barcelona. Les persones que resultin seleccionades treballaran durant sis mesos a l’administració local, a través del “Programa complementari de foment de l’ocupació i de suport a la integració social”.

Pel que fa a l’àmbit de brigada, s’ofereixen deu llocs de treball als quals poden optar, tal com especifiquen les bases de la convocatòria, col·lectius en situació d’exclusió social. En concret, se seleccionen 2 oficials de 1a especialitat jardineria, 2 oficials de 1a especialitat paleta, 1 oficial de 1a especialitat pintura, 2 peons de brigada de jardineria, 2 peons de brigada de paleta i 1 peó de brigada de pintura.

A més de pertànyer a algun dels col·lectius que detallen les bases, caldrà que les persones aspirants estiguin inscrites al Servei d’Ocupació de l’Ajuntament i al Servei d’Ocupació de Catalunya (SOC) com a demandants d’ocupació i que no estiguin cotitzant a cap règim de la Seguretat Social. També hauran de tenir el certificat elemental de català de la Secretaria de Política Lingüística o equivalent, o bé passar la prova de nivell corresponent.

D’altra banda, els llocs de treball oferts en l’àmbit d’administració són cinc: 1 de tècnic/a mitjà/na prospecció d’empreses, 1 d’administratiu/va de serveis socials i 3 d’auxiliar administratiu/va. En aquest cas, també cal estar en situació d’atur i inscrit o inscrita al Servei Local d’Ocupació i al Servei d’Ocupació de Catalunya, i no trobar-se donat d’alta en cap dels règims de la Seguretat Social, almenys, durant el mes anterior. Cal tenir en compte també que les persones aspirants no poden haver treballat per a l’Ajuntament de Castellar en els darrers sis mesos. A més, caldrà disposar del certificat de nivell de suficiència de català (anterior nivell C) de la Secretaria de Política Lingüística o equivalent, o passar la prova de nivell corresponent.

Les persones que desitgin prendre part en aquestes dues convocatòries poden presentar es seves sol·licituds fins al 13 de juny, inclòs, al Registre General de l’Ajuntament (El Mirador, pl. d’El Mirador, s/n) amb la documentació que s’especifica a les bases (podeu consultar-les al web www.castellarvalles.cat, apartat d’oferta de treball de l’Ajuntament). L’inici dels contractes es preveu al juliol d’aquest mateix any.

Reduir el text del contingut Ampliar el text del contingut Descarregar en format PDF imprimir

Cercador





Peu de pàgina

Ajuntament de Castellar del Vallès · Passeig Tolrà, 1 | 08211 Castellar del Vallès | Tel. 93 714 40 40