La Regidoria de Societat del Coneixement i Sistemes ha posat en marxa avui dimarts, 17 de maig, una nova aplicació web que permet a la ciutadania reservar hora de visita amb set serveis de l’Ajuntament. Des d’avui, es pot concertar cita per Internet amb l’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor (OMIC), l’Oficina d’Immigració i l’Oficina Local d’Habitatge. També es pot demanar hora per a la tramitació del DNI i per a les agendes dels tècnics de la Regidoria d’Urbanisme responsables d’activitats, llicències d’obres i llicències de primera ocupació i retorn d’avals.
La nova aplicació és accessible des de l’apartat d’atenció ciutadana del portal www.castellarvalles.cat, a més des de les pàgines dels diferents serveis i tramitacions. Dins del servei al qual es vol sol·licitar cita, l’usuari visualitza un calendari on es poden escollir els dies i les hores disponibles de visita. A més ha d’omplir un formulari amb les seves dades de contacte i indicar el tema de la cita. Una vegada fet l’enviament, la cita es dóna per concertada.
El desenvolupament d’aquesta nova eina, que properament s’ampliarà a d’altres serveis municipals, s’ha finançat a través del Fons Estatal per a l’Ocupació i la Sostenibilitat Local 2010. Dins el projecte de millora de la pàgina web, la Regidoria de Societat del Coneixement i Sistemes també treballa en la posada en funcionament d’un altre aplicatiu que permetrà a les entitats i a la ciutadania en general reservar per Internet espais municipals per a dur a terme les seves activitats.