Divendres 6 d'octubre
Espectacle
Les millors cançons de musicals ambientades en un Cabaret conduïdes amb l’humor del Mestre de cerimònies.
A càrrec de la Cia. M’N’M sisters. Amb Marta Torras, Maria Torras, Norma Ros i Carlos Franganillo.
Maria Torras, Norma Ros i Marta Torras (actrius, ballarines i cantants) presenten un espectacle Cabaret integrat per les cançons i els moments més emblemàtics dels musicals i les pel·lícules, ambientades dins d’aquest gènere. Tres perfils de dones, que recreen un estil i una estètica a través de cançons de “Chicago”, “Cabaret”, “Sweet Charithy”, “Burlesque”, entre d'altres.
Ja vam tenir l’ocasió de gaudir d’aquest cabaret el passat 20 de juliol. Espectacular la posada en escena d’aquest espectacle de cabaret que la companyia M’N’M va oferir a L’Alcavot. Amb la sala plena, els quatre protagonistes van fer gaudir el públic d’allò més amb una impressionant proposta de ball i música, magistralment conduït per un carismàtic mestre de cerimònies.
Va ser més d’una hora de música, ball i humor que va arrencar constants aplaudiments del públic. El resultat va ser molt satisfactori i encoratjador. Per això, a petició de la pròpia companyia i de ciutadans que s’ho van perdre, L’Alcavot ofereix de nou aquesta petita joia escènica.
Es poden reservar les entrades per whatsapp al 616439985 o bé comprar-les directament www.entrapolis.com.
Horari | 20:30
Preu | General, 10 €; majors de 65 anys i menors de 25 anys, 8 €; socis de l'Alcavot, 6 €; targeta daurada, 5 €
Destinataris | Públic general
Organitza | L’Alcavot Espai Cultural
Ctra. de Sentmenat, 58