Desplegar menú

Ajuntament de Castellar del Vallès

Saltar al contingut
 

Actualitat

El regidor de Govern Obert, Dani Pérez, a la dreta de la imatge, amb el document acreditatiu.
El regidor de Govern Obert, Dani Pérez, a la dreta de la imatge, amb el document acreditatiu.

Castellar, en sisè lloc als Premis Administració Oberta en la categoria de municipis de 20.001 a 50.000 habitants

Dilluns 30 gener de 2017

L’Ajuntament de la vila va rebre dijous passat el guardó en el marc del segon Congrés del Govern Digital

L’Ajuntament de Castellar del Vallès va ser reconegut dijous passat com un dels consistoris catalans destacats en la implantació i l’ús de l’administració electrònica. El regidor de Govern Obert, Dani Pérez, va recollir el guardó acreditatiu de mans de la consellera de Governació, Administracions Públiques i Habitatge, Meritxell Borràs, en un acte que va tenir lloc durant la cloenda del segon Congrés de Govern Digital al Centre de Cultura Contemporània de Barcelona (CCCB).

El consistori castellarenc ha obtingut el sisè lloc en la categoria de municipis d’entre 20.001 i 50.000 habitants, i torna així a situar-se entre els deu primers municipis d’aquesta categoria, com ja va fer l’any 2015, en què es van concedir els reconeixements per primera vegada. Com ja va succeir llavors, Castellar comparteix el lloc ex aequo amb el consistori de Cambrils, amb 304 punts cadascun. En aquesta categoria, els tres primers llocs han anat a parar als ajuntaments de Salt, El Masnou i Sant Feliu de Llobregat, que han obtingut, respectivament, 322, 321 i 318 punts.

Els reconeixements s’atorguen en base als indicadors objectius que recull el Consorci Administració Oberta de Catalunya (AOC) analitzant els webs dels ens locals i l’ús dels serveis mateix consorci. Els resultats obtinguts es publiquen en un informe sobre l’administració electrònica que, entre d’altres, recull aspectes com ara si el web municipal ofereix tramitació electrònica, si té seu electrònica i tauler electrònic d’edictes, si els proveïdors hi poden dipositar factures electròniques o rebre notificacions electròniques, o bé si l’ajuntament intercanvia dades telemàticament amb altres administracions.

El II Congrés de Govern Digital es va celebrar els dies 25 i 26 de gener, organitzat per la Generalitat de Catalunya, el Consorci Localret i el Consorci AOC, amb la col·laboració de la Diputació de Barcelona i el CCCB, i el suport de l’Escola d’Administració Pública de Catalunya i l’Associació d’Arxivers – Gestors de Documents de Catalunya. Hi van participar 1.400 persones, entre càrrecs electes, treballadors públics d’administracions d’arreu de Catalunya, ponents i representants d’empreses.

Reduir el text del contingut Ampliar el text del contingut Descarregar en format PDF imprimir

Cercador





Peu de pàgina

Ajuntament de Castellar del Vallès · Passeig Tolrà, 1 | 08211 Castellar del Vallès | Tel. 93 714 40 40