Ja hi ha guanyadora de la campanya de Nadal de l'ACC
Dilluns 19 gener de 2004
Lídia Fibla Aldebó és la guanyadora de la campanya “Et transportem a un món de sensacions”, que va posar en marxa l'Associació de Comerciants de Castellar a principis del mes de desembre. La castellarenca ha guanyat un viatge a Disneyland París per a quatre persones. El viatge inclou el bitllet d'avió, l'entrada al recinte per a quatre dies i l'allotjament a mitja pensió. En la campanya que ha durant un mes, s'han repartit 18.000 butlletes, i se n'han recollit un 60 per cent, és a dir, al voltant d'11.000. Per tant, "el balanç d'aquesta campanya de Nadal ha estat positiu, tenint en compte que la participació d'aquesta campanya ha estat sensiblement superior a la d'altres campanyes de Nadal", ha explicat la dinamitzadora comercial de l'Associació de Comerciants, Carme Masqué. Cada vegada que es feia una compra o es rebia un servei d'un establiment de l'ACC, es segellava una butlleta que facilitava el mateix comerç. Aquesta targeta comptava amb 8 caselles, i una vegada segellades, s'havien de dipositar en una de les urnes que hi havia en els 130 establiments associats. "Els resultats de la campanya mostren, una vegada més, l'objectiu marcat per l'ACC, que no és altre que el de fidelitzar la clientela i evitar que els castellarencs marxin a comprar fora del poble", ha afegit Masqué. La propera activitat amb què està treballant l'Associació de Comerciants és en la quarta Fira Fora Estocs que es farà el 19 de març, coincidint amb la Fira de Sant Josep.