El nou servei serà operatiu a partir de la tardor vinent
L’alcalde de Castellar, Ignasi Giménez, i el director de Tel·Entrada de Caixa Catalunya, Manel Magrinyà, han signat avui dimecres, 12 de maig, el contracte per a la implantació al municipi del sistema integrat de gestió i venda d’entrades de Tel·Entrada de Caixa Catalunya. L’acord possibilitarà que, a partir del proper mes de setembre, les entrades dels espectacles i activitats de pagament que es duguin a terme en recintes municipals es puguin adquirir a través d’aquest nou servei.
El nou sistema facilitarà la compra de localitats a través d’un centre d’atenció telefònica que funciona 24 hores al dia, el web telendrada.com i les oficines de Caixa Catalunya. A més, també s’instal·larà un terminal de televenda a la taquilla de l’Auditori Municipal.
Segons l’alcalde de Castellar, Ignasi Giménez, aquest nou servei “permetrà posar el dia un sistema de venda d’entrades que era rudimentari i suposarà una millora per als usuaris a l’hora d’adquirir localitats”. Giménez ha remarcat que el nou sistema serà “molt òptim per a una instal·lació renovada com és l’Auditori Municipal”.
Per la seva banda, el director de Tel·Entrada, Manel Magrinyà, ha mostrat la seva satisfacció per l’acord ja que “facilita l’apropament de la cultura al ciutadà, mitjançant un servei que té una àmplia cobertura a Catalunya i a l’Estat espanyol”. Magrinyà ha destacat que el servei de Tel·Entrada acollirà a Castellar “una programació de qualitat que es podrà impulsar a la zona del Vallès”.
A banda de facilitar la venda anticipada de localitats per telèfon o Internet les 24 hores del dia, la implantació del servei de Tel·Entrada suposarà l’obertura d’un nou canal de difusió a dins i fora del municipi de les activitats de pagament que es programin al municipi, molt especialment de la programació de teatre, música i dansa del municipi.