Conveni amb la Generalitat per la transferència de personal de la Biblioteca Municipal
Dimecres 1 juny de 2005
L'Ajuntament de Castellar signarà properament un conveni amb el Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya per a la transferència de personal de la Biblioteca Antoni Tort, amb efectes de l'1 d'octubre, tal i com estableix el Decret 210/2002. Aquesta transferència de personal, comportarà que el govern català traspassi a l'administració local les competències de contractació i gestió de tot el personal bibliotecari. Amb tot, en un termini de 10 anys, la Generalitat assumirà el cost d'aquesta contractació, mitjançant una subvenció. Passats aquests 10 anys, l'Ajuntament de Castellar s'haurà de fer càrrec de totes les despeses del personal. D'aquesta manera, i tal i com estableix el Decret sobre els serveis i el personal del Sistema de Lectura Pública de Catalunya, l'Ajuntament de Castellar assumirà la gestió, nomenament i contractació del personal; la Generalitat de Catalunya es farà càrrec de les infrastructures necessàries per donar un servei de qualitat, i finalment, la Diputació de Barcelona assumirà la gestió de la informatització del material de l'equipament municipal.