Per garantir els teus drets
El Síndic de Greuges de Catalunya, en virtut d'un conveni signat amb l'Ajuntment de Castellar del Vallès, ofereix una atenció més propera als veïns de la localitat en la defensa dels seus drets.
Així, des de Castellar mateix podreu presentar al Síndic les vostres queixes i consultes, sense haver de desplaçar-vos a l'oficina de Barcelona. El Síndic supervisarà l'actuació de l'Ajuntament de forma singularitzada i farà un informe anual sobre la situació de les queixes i consultes referents al municipi, que podrà presentar en el ple municipal.
Vull contactar amb el Síndic
El Síndic traslladarà a Castellar els assessors que consideri adients perquè s’entrevistin amb les persones o les entitats que ho sol·liciteu prèviament al 900 124 124.
Vull presentar una queixa
Les queixes les heu de fer per escrit i heu d’incloure les dades personals (de les quals en guardem confidencialitat). Sistemes per presentar una queixa al Síndic:
A Castellar, des de la bústia situada a l’Ajuntament i per mitjà dels assessors que s’hi desplacin.
Personalment: al Passeig de Lluís Companys, 7, 08003, de Barcelona.
Per correu ordinari, a la mateixa adreça.
Per Internet: www.sindic.cat
Per correu electrònic: sindic@sindic.cat
Per fax: 933 013 187
Vull fer una consulta
Teniu a la vostra disposició el telèfon gratuït del Síndic 900 124 124.
Què és el Síndic
El Síndic de Greuges de Catalunya té la missió de garantir el dret de totes les persones a una bona administració. Amb independència i objectivitat, atén les queixes i les consultes de qualsevol persona o col·lectiu, i fa recomanacions a les administracions i les empreses de serveis d'interès públic quan aquestes vulneres drets i llibertats.
Passeig de Lluís Companys, 7, Barcelona
L'equip del Síndic, a Castellar
Ca l'Alberola
L'equip del Síndic a Castellar
Atenció personalitzada a la ciutadania
Ca l'Alberola