Desplegar menú

Ajuntament de Castellar del Vallès

Saltar al contingut
 

Tràmits municipals

La pàgina s'ha generat el 28/03/2024 11:26:52

Presentació de reclamació a l'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor

Àmbit | Consum

L'OMIC és el servei d'atenció a les persones consumidores que ofereix l'Ajuntament de Castellar del Vallès. Aquest realitza la recepció, gestió de denúncies i reclamacions dels consumidors per realitzar les gestions de mediació o per remetre-les a les entitats o els organismes competents.

Qui ho pot sol·licitar | Qualsevol persona interessada.
Quan es pot sol·licitar | En qualsevol moment
per Internet |

Per presentar aquesta sol·licitud electrònicament podeu accedir fent clic a “@ TRAMITAR” adjuntant el formulari corresponent a cada cas i la documentació requerida .

Cal tenir en compte que és necessari disposar d'un CERTIFICAT O IDENTIFICACIÓ DIGITAL admès. Podeu consultar quins certificats i identificacions són admesos a l'enllaç següent:  Certificats digitals i signatures electròniques admeses

@ TRAMITAR
Per telèfon | No
Presencial |

El servei s'ofereix amb cita prèvia.

Documentació |

Formulari de presentació de reclamació/denúncia degudament complimentat.

Cost |

Gratuït

Informació legal | Llei 26/84 General per a la Defensa de Consumidors i dels Usuaris / Llei 3/1993 de 5 de març de l'estatut del Consumidor de Catalunya / Llei 8/2004 de 23 de desembre d'horaris comercials / Decret 70/2003 de 4 de març pel qual es regulen els fulls de reclamació/denúncia als establiments comercials i en l'activitat de prestació de serveis.

Necessites ajuda?

Si necessites ajuda en la tramitació electrònica, accedeix al Servei de suport en la Tramitació Electrònica.

Peu de pàgina

Ajuntament de Castellar del Vallès · Passeig Tolrà, 1 | 08211 Castellar del Vallès | Tel. 93 714 40 40