Ajuntament de Castellar del Vallès

Saltar al contingut
Carregant
 

Directori

Habitatges de Protecció Oficial a Castellar del Vallès
Habitatges de Protecció Oficial a Castellar del Vallès

Habitatge de protecció oficial

Registre de Sol·licitants d'HPO  

Per poder ser adjudicatari d’un habitatge amb protecció oficial, és un requisit imprescindible estar inscrit en el Registre de Sol·licitants d’Habitatge amb Protecció Oficial de Catalunya. Aquest és un registre públic, administratiu, de l’Administració de la Generalitat de Catalunya. La inscripció té una vigència de tres anys. 

Sol·licitud d'inscripció

S’hi pot inscriure qualsevol persona amb residència en un municipi de Catalunya, en qualsevol moment i a través de qualsevol dels canals disponibles. La inscripció s’ha de fer al municipi on s’estigui empadronat. Una vegada inscrits, poden participar en els processos d’adjudicació aquells sol·licitants que compleixin els requisits exigits.

Com es pot tramitar la inscripció?

  • En línia, a través del web de l'Agència de l'Habitatge de Catalunya: clica aquí
  • Presencialment, al Servei d'Atenció Ciutadana, en horari d'obertura.

Requisits i documentació a aportar

Consulta'ls al següent apartat de la pàgina de l'Agència de l'Habitatge de Catalunya: clica aquí

Sol·licitud de renúncia

Si ets llogater d'un habitatge de protecció oficial a Castellar del Vallès i vols renunciar-hi, s'ha de presentar al Servei d'Atenció Ciutadana la sol·licitud, d'acord amb el model d'instància normalitzat de la Generalitat que s'ha d'omplir i acompanyar de la documentació que es requereix al mateix: clica aquí

Reduir el text del contingut Ampliar el text del contingut Descarregar en format PDF imprimir

Peu de pàgina

Ajuntament de Castellar del Vallès · Passeig Tolrà, 1 | 08211 Castellar del Vallès | Tel. 93 714 40 40