Del 22 d'octubre al 23 d'octubre de 2020
Proposta
Des de fa uns anys l'Administració Pública evoluciona en sintonia amb les noves tecnologies, actualitzant contínuament els seus procediments i permetent-nos que avui en dia molts tràmits en l’Agència Tributària, en la Seguretat Social, en l’Ajuntament, etc., puguin realitzar-se de forma telemàtica, és a dir, utilitzant Internet a través de certificats digitals, que s'han convertit en un instrument molt útil que ens pot estalviar molt temps en desplaçaments innecessaris. L'objectiu d'aquesta sessió consisteix a explicar les principals utilitats que té el certificat digital de la Generalitat de Catalunya (idCAT), posant l'accent principalment en la facturació electrònica i en la signatura de documents electrònics, perquè les persones es beneficiïn del seu ús, contribuint així a la seva formació digital que sens dubte els ajudarà a ser més competitives.
Formadora: Yolanda Presa
Continguts
1. Introducció:
2. Les característiques del certificat digital idCAT.
3. Els principals tràmits amb l'idCAT a la Seu Electrònica de la Seguretat Social:
4. Els principals tràmits amb l'idCAT a la Seu Electrònica de l'Agència Tributària:
5. Els principals tràmits amb l'idCAT a la Seu Electrònica del Servei d'Ocupació Públic Estatal (SEPE):
6. Altres tràmits:
7. La signatura digital:
8. La facturació electrònica:
Adreçat a:
Places limitades. Inscripcions clicant aquí.
Horari | Dies 22 i 23 d'octubre, de 15 a 17 h
Preu | Gratuït
Destinataris | Públic general
Organitza | Ajuntament
Lloc | A través de la plataforma Zoom
Programa | Formacions en línia gratuïtes